Saturday 8 December 2012

~Penghijrahan memberi seribu pengertian ~

Assalamualaikum w.b.t dan salam kerinduan buat blogku syang,,,
ian   firstly, lama dah kan fra x m'update entri di kaseh suci .. disebabkan hal2 yang trtentu dan kesibukan kerja sementara la kan2.. hehe.. entri pada kali ini fra nak share bout "penghijrahan seseorang hamba allah s.w.t"..

   Dear blog syang,
   penghijrahan pada umumnya memberikan kita banyak pandangan dan pengertiaan.  misalan diantaranya penghijrahan dari segi muslimah yg tidk berhijab kearah yg berhijab.. memang terselah ayunya seseorang  muslimah itu kan bila sopan dan mengikut cara dan gaya islam yang sebenar..dan begitu juga bagi seseorang dari bukan islam itu pada yang islam.. kerna sememangnya islam itu memang indah...islam itu sememangnya suci dan sangatla indah jika kita benar2 memahaminya dan mendalaminya ..


  Dan buat rakan2 blog, moga kita sentiasa belajar untuk memahami dan mendalami erti kata sesebuah penghijrahan itu,.. kerna ianya sememangnya amat bermakna..

 Dan adakalanya mungkin kita perlu bermuhasabah diri kita untuk kita betul2 menyempurnakan arah penghijrahan diri kita.. dan agar sentiasa diatas jalannya.. jalan agama islam yang suci dan diatas jln yang sentiasa diredhai dan diberkati oleh DIA yang satu,,,insyallah ...


 " Penghijrahan yang memberi seribu pengertian "


salam sayang:
~kaseh suci~

No comments:

Post a Comment